S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement

Zákazník pod dohľadom. Budú predavači cez kamery analyzovať z výrazu našej tváre záujem o kúpu?

Technológie
0
Kamenným predajniam zánik v žiadnom prípade nehrozí. Potvrdzujú to napríklad siete kamenných predajní Apple, ktoré stále dosahujú rekordné zisky na štvorcový meter predajnej plochy. Veľa ľudí si potrebuje produkt prezrieť, vziať do ruky a hlavne sa poradiť s kvalifikovaným predavačom. Najbližší obchod Microsoftu je pravdepodobne v Berlíne na známej triede Unter den Linden, takže by sa mohlo zdať, že vízie Microsoftu o technologickej podpore procesu sa nás netýkajú, ale opak je pravda. Spolu s partnermi na konferencii DOTS v Prahe predstavili prototyp riešenia, ktoré budú môcť využívať predajcovia IT. Využíva najmodernejšie technológie vrátane analýzy obrazu, konkrétne rozpoznávanie tváre a cloudové technológie. Systém je užitočný pre obidve strany, predajcov aj kupujúcich. Predavači majú prehľad o tom, čo najviac púta pozornosť zákazníkov, vrátane analýzy, koľkokrát sa príslušná osoba vrátila ku ktorému vystavenému produktu, akého je veku, pohlavia. V budúcnosti možno pribudnú aj ďalš ...

Ľuboslav Lacko

Všetky autorove články
Microsoft technológie

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať