Zákazník pod dohľadom. Budú predavači cez kamery analyzovať z výrazu našej tváre záujem o kúpu?
Kamenným predajniam zánik v žiadnom prípade nehrozí. Potvrdzujú to napríklad siete kamenných predajní Apple, ktoré stále dosahujú rekordné zisky na štvorcový meter predajnej plochy. Veľa ľudí si potrebuje produkt prezrieť, vziať do ruky a hlavne sa poradiť s kvalifikovaným predavačom.
Najbližší obchod Microsoftu je pravdepodobne v Berlíne na známej triede Unter den Linden, takže by sa mohlo zdať, že vízie Microsoftu o technologickej podpore procesu sa nás netýkajú, ale opak je pravda. Spolu s partnermi na konferencii DOTS v Prahe predstavili prototyp riešenia, ktoré budú môcť využívať predajcovia IT. Využíva najmodernejšie technológie vrátane analýzy obrazu, konkrétne rozpoznávanie tváre a cloudové technológie. Systém je užitočný pre obidve strany, predajcov aj kupujúcich. Predavači majú prehľad o tom, čo najviac púta pozornosť zákazníkov, vrátane analýzy, koľkokrát sa príslušná osoba vrátila ku ktorému vystavenému produktu, akého je veku, pohlavia. V budúcnosti možno pribudnú aj ďalš ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH