S_1124_Gaming Advertisement S_1124_Gaming Advertisement S_1124_Gaming Advertisement

ARDUINO - zasielanie znakov do Arduina z počítača /5.časť

0
Späť na úvod >> Späť na programovanie >> Späť na seriál Komunikácia do Arduina V predchádzajúcich príkladoch sme realizovali komunikáciu z Arduina do počítača. Bolo to jednoduché – po nastavení komunikácie sme iba jednoducho príkazom Serial.println odoslali text do počítača. Teraz ukážeme opačný postup – odoslanie textu z počítača do Arduina a jeho následné spracovanie Arduinom  (vopred naznačíme, že tento postup môže mať niekoľko spôsobov podľa toho, či odosielame čísla, znaky alebo celé texty – takzvané reťazce). Prvý príklad Pozrime sa na výpis prvého dnešného programu: byte prijate;   void setup() {   // sem vlož kód, ktorý sa vykoná iba raz:   Serial.begin(9600); }   void loop() {   // sem vlož hlavný kód, ktorý sa vykonáva cyklicky:     if (Serial.available() > 0) {     prijate = Serial.read();     Serial.write(prijate);   } } Klasicky sa skladá z troch častí. V prvej  časti hneď v úvode programu sa definujú takzvané premenné.   Všeobecne je p ... Zobrazit Galériu

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať