Zistiť uhlíkovú stopu tovarov bude oveľa jednoduchšie
Producent čokolády, ale aj jej milovníci si budú môcť oveľa jednoduchšie skontrolovať, akú uhlíkovú stopu zanechala za sebou výroba ich obľúbenej sladkej pochúťky. Vrátane napríklad dopravy jednotlivých surovín. A to platí nielen pre čokoládu, ale prakticky akýkoľvek tovar. Moderné IT technológie totiž dokážu podnikom, ich dodávateľom aj zákazníkom presne kvantifikovať uhlíkovú stopu spojenú s konkrétnym výrobkom.
Riešenie SAP Product Footprint Management berie do úvahy jeho celý životný cyklus. Využíva existujúce dáta a štruktúry, ako aj biznisovú logiku a umožňuje robiť pravidelné výpočty či porovnania na zistenie trendov. Podniky tak nemajú problém s nahlasovaním ekologického dopadu regulátorom a zároveň dokážu jednoduchšie zvýšiť ekologickú udržateľnosť svojej prevádzky.
„Stále viac spotrebiteľov tieto informácie požaduje. Firmy už nemajú času nazvyš, aby začali konať zodpovednejšie. A ciele udržateľnosti sa v dôležitosti čoraz viac vyrovnávajú finančným cieľom,“ povedal Thomas S ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH