Zvukové vlny budúcnosťou mobilného marketingu?
Nová technológia Sonic Notify umožňuje využiť zvuk na sprostredkovanie rôznych ponúk, oznámení a exkluzívneho obsahu používateľom. Stačí technológiu integrovať do aplikácie a prehrať zvukový súbor.
Sonic Notify má široké možnosti využitia. V obchodoch, v kaviarňach, v televíznych reláciách, v rádiu, ale aj na koncertoch možno túto technológiu využívať na komunikáciu so zákazníkom. Využitie technológie je prakticky neobmedzené, jediná podmienka je zdroj zvuku, ktorý prehrá konkrétnu audionahrávku.
Aplikácia s integrovanou technológiou Sonic Notify dokáže rozpoznať konkrétny zvuk a vykonať podľa neho príslušnú akciu. Keďže ľudia tento zvuk nepočujú, ide o inteligentné riešenie, ktoré nevyžaduje ani zložitú infraštruktúru, ani dodatočné vybavenie vo forme špeciálneho vysielača. Sonic Notify pozostáva z dvoch základných častí - používateľ má vo svojom telefóne alebo tablete nainštalovanú aplikáciu, do ktorej vývojári integrovali podporu pre Sonic Notify. Následne vývojár vytvorí kon ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH