10 trendov pre tohtoročný trh s mobilnými aplikáciami
Na začiatku nového roka sa spoločnosť Resco pozrela na najdôležitejšie trendy, ktoré čaká tento biznis v roku 2017.
Výskum spoločnosti App Annie predpokladá, že celkové výdavky spotrebiteľov na nákup mobilných aplikácií sa do roku 2020 vyšplhajú až na 166 miliárd dolárov. Spotrebitelia tento rok minuli na nákup mobilných aplikácií zhruba 65 miliárd dolárov a inzerenti kúpili reklamný priestor priamo v aplikáciách za 101 miliárd.
Gartner predpokladá, že v roku 2022 bude až 70 % akýchkoľvek interakcií so softvérom v rámci firiem bude prebiehať prostredníctvom mobilných zariadení. S ohľadom na tieto fakty je preto namieste upriamiť pozornosť na tento biznis a sledovať trendy, ktoré ho ovplyvňujú.
1. Krátke videá zažívajú boom
V posledných mesiacoch sme svedkami toho, že Netflix sa stal prvou platformou schopnou konkurovať tradičným televíznym kanálom. Služba je typickým príkladom toho, ako inovátor dokáže narušiť etablované odvetvie, ako je televízia. Tento trend bude i naďalej rásť.
...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH