10 vecí, ktoré premenia firemný web na skvelého obchodníka
Skvelý obchodník je základom každého úspešného biznisu. Skvelým obchodníkom však nemusí byť len dlhoročný biznismen, ošľahaný skúsenosťami. Firemná prezentácia, ako súčasť firemnej identity a zároveň jeden z najdôležitejších komunikačných kanálov so zákazníkom, ponúka výborný priestor na vytvorenie ďalšieho spôsobu, ako sa predať. Urobiť zo svojho firemného webu stroj na zákazníkov však chce niečo viac ako len pekný dizajn či pútavý obsah. Cieľom je interakcia, ktorú možno dosiahnuť rôznymi formami, v praxi nazývanými prvky call to action.
Rozmanitosť komunikácie so zákazníkom cez firemný web môže byť nekonečná. Dôležité je si uvedomiť, že prvky call to action sú v podstate obchodným prejavom firemnej stránky a práve ony sú zlomovým bodom, od ktorého závisí, či vás nakoniec zákazník osloví.
Medzi najefektívnejšie spôsoby komunikácie so zákazníkom prostredníctvom firemného webu jednoznačne patria:
Newsletter
Kontaktné/objednávkové formuláre
Livechat
Diskusné fórum
Komentáre v blo ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH