Aká je budúcnosť online nakupovania?
Hlavnými lákadlami e-shopov pre Slovákov nie sú len nízke ceny, ale aj úspora času či zvýšenie komfortu nákupu priamo z domova alebo kedykoľvek z mobilného zariadenia.Slováci sú pri nakupovaní veľmi pohodlní, ukazuje sa to aj pri nakupovaní online. Ako dôvody pre online shopping uvádzajú často úsporu času, komfort takéhoto nákupu i veľký výber sortimentu, ktorý e-shopy ponúkajú. Aj keď najnižšia cena zostáva stále prvým dôvodom pre slovenských nakupujúcich je to stále prvým dôvodom, prečo nakúpiť cez e-shopy, na ďalších priečkach sa umiestňujú práve výhody pohodlného nákupu. Vyplýva to z májového online prieskumu nákupného portálu Heureka.sk.Nižšie ceny sú lákadlom pre tri štvrtiny Slovákov, stále dôležitejšie sú však ostatné výhody. „Ako ďalšie hlavné dôvody pre online nakupovanie Slováci vidia úsporu času, pretože nakúpia pár kliknutiami z domu, a väčšie pohodlie pri nakupovaní, kedy môžu nakupovať bez tlačenice a dlhého čakania. Tieto výhody internetového nakupovania vníma viac ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH