Ako Lidl analyzuje správanie zákazníkov
Nie je nijaké tajomstvo, že supermarkety a hypermarkety na základe údajov, ktoré majú k dispozícii, vyhodnocujú naše nákupné správanie s cieľom zlepšiť svoje marketingové aktivity, prispôsobiť sortiment tovaru, prípadne tovar vhodne rozmiestniť na ploche predajne. Všetky obchody môžu analyzovať váš aktuálny nákup a zisťovať, ktoré položky sa najčastejšie nakupujú spolu. Supermarkety, ktoré využívajú klubové karty alebo iný vernostný systém, dokážu analyzovať aj viac nákupov toho istého zákazníka. Lidl takýto vernostný systém nemá, no napriek tomu dokáže o vašom nákupnom správaní zistiť oveľa viac, než sa nazdávate.
Vyhodnocovanie pohybu zákazníkov v okolí predajne
Aktuálne sa jeho špecialisti zaujímajú o cestu zákazníka. Jednak o to, či a ako do predajne vstúpi a kadiaľ sa v nej pohybuje. Rovnako dôležitá informácia, samozrejme, je, kadiaľ sa zákazníci pohybujú menej, do ktorých uličiek s tovarom vstupujú zriedkavejšie. Analýza pohybu zákazníka je dôležitá z hľadiska prispôsobenia us ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH