CANON_112024 CANON_112024 CANON_112024

Ako Lidl analyzuje správanie zákazníkov

0
Nie je nijaké tajomstvo, že supermarkety a hypermarkety na základe údajov, ktoré majú k dispozícii, vyhodnocujú naše nákupné správanie s cieľom zlepšiť svoje marketingové aktivity, prispôsobiť sortiment tovaru, prípadne tovar vhodne rozmiestniť na ploche predajne. Všetky obchody môžu analyzovať váš aktuálny nákup a zisťovať, ktoré položky sa najčastejšie nakupujú spolu. Supermarkety, ktoré využívajú klubové karty alebo iný vernostný systém, dokážu analyzovať aj viac nákupov toho istého zákazníka. Lidl takýto vernostný systém nemá, no napriek tomu dokáže o vašom nákupnom správaní zistiť oveľa viac, než sa nazdávate. Vyhodnocovanie pohybu zákazníkov v okolí predajne Aktuálne sa jeho špecialisti zaujímajú o cestu zákazníka. Jednak o to, či a ako do predajne vstúpi a kadiaľ sa v nej pohybuje. Rovnako dôležitá informácia, samozrejme, je, kadiaľ sa zákazníci pohybujú menej, do ktorých uličiek s tovarom vstupujú zriedkavejšie. Analýza pohybu zákazníka je dôležitá z hľadiska prispôsobenia us ...

Ľuboslav Lacko

Všetky autorove články
LIDL správanie zakaznik