Ako na to: Aj tovar z e-shopu môžete reklamovať
Aj na internete má pri reklamovaní tovaru predajca povinnosť do 30 dní sťažnosť vybaviť - buď zabezpečiť dôstojnú nápravu problematickej veci, alebo vašu reklamáciu v celom rozsahu zamietnuť. Pri reklamáciách vecí zakúpených on-line ich zasielate späť tam, kde ste si ich kúpili. Reklamačná doba začína plynúť od chvíle, keď predajca reklamovaný tovar prevezme od dopravcu. Treba si dávať pozor na to, že reklamácia sa nevzťahuje napríklad na tovar vyrábaný na objednávku, tlačoviny, filmy (i DVD) či potraviny podliehajúce rýchlemu kazeniu.
Spotrebiteľská pätnástka - pár rád o reklamáciách:
Reklamovaný tovar poriadne zabaľte a priložte k nemu sprievodný list s odôvodnením, kontaktnými údajmi a dokladom o zaplatení či záručným listom.
Záručná doba začína plynúť okamihom prevzatia tovaru od dopravcu. Jej štandardná dĺžka je 24 mesiacov, môže však byť aj dlhšia.
V prípade reklamácie skúste kontaktovať aj priamo e-shop, môžu vám poradiť, ako najlepšie pristúpiť k vašej žiadosti.
Dobrá sprá ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH