Ako sa opravujú počítače
Neustále sa rozrastajúce portfólio produktov a v neposlednom rade aj miniaturizácia ultrabookov, tabletov a telefónov kladie čoraz vyššie nároky na servisné centrá.
Určite vás bude zaujímať osud zariadenia odoslaného do servisu, preto sme uvítali možnosť navštíviť servisné centrum spoločnosti Acer v Brne, ktoré zabezpečuje servis produktov tejto značky pre Čechy, Slovensko, Poľsko, Maďarsko, Rakúsko a časť Nemecka. Denne musí servisné centrum v priemere zvládnuť opravu 400 prístrojov. Kľúčová úloha je efektívna logistika náhradných dielov a organizácia práce. V centre pracuje 120 zamestnancov, pričom špecialisti a tímoví lídri sa od technikov líšia farbou pracovného oblečenia.
Technici majú modré a špecialisti červené kombinézy. Technici sú primárne špecializovaní na jeden typ zariadení, ale dokážu sa zastúpiť, takže v prípade, ak sa nahromadí napríklad viac smartfónov, participujú na opravách aj špecialisti na tablety. Farebne sú označené aj plochy na podlahe určené na ukladanie pal ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH