Amazon predbehol Google. Viac ako polovica zákazníkov vyhľadáva tovar najprv na Amazone
Viac ako polovica amerických spotrebiteľov začína svoje internetové vyhľadávanie produktov na webových stránkach či mobilnej aplikácii Amazonu. Spoločnosť tak predstihuje ako východiskový bod pri on-line nakupovaní veľké obchodné reťazce, ako je napr. Wal-Mart, či vyhľadávače, ako je Google či Yahoo.
Až 55 % opýtaných v rámci prieskumu firmy BloomReach Inc., zameranej na internetový marketing, uviedlo, že najprv hľadá tovar na Amazone, čo je 44-percentný medziročný nárast. Prieskum, v ktorom bolo zapojených 2000 účastníkov, ukázal, že vyhľadávače ako Google či Yahoo aj maloobchodníci zaostávajú za Amazonom. Kým vlani boli vyhľadávače východiskom pre 34 % respondentov, v tomto roku to platilo už len pre 28 %. Maloobchodníci v tomto smere zaznamenali pokles z 21 na 16 %.
Hoci obchodné reťazce sa snažia konkurovať Amazonu a zvýšiť svoj podiel v on-line nakupovaní, ťažko sa im podarí jeho náskok dohnať. Amazon sa rozširuje do ďalších krajín a snaží sa zákazníkom maximálne vychádzať v ús ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH