S_1124_Gaming Advertisement S_1124_Gaming Advertisement S_1124_Gaming Advertisement

Automobilky chcú, aby ste platili za funkcie, ktoré už máte

0
Kedysi automobilky zarábali na predaji áut a financovaní nákupov áut. Teraz však výrobcovia automobilov plánujú zarobiť ešte viac peňazí predajom predplatného a aktualizácií softvéru do áut, ktoré už boli predané. Pomerne jasne sa vyjadrili, že „softvér ako službu“ vnímajú ako významný zdroj príjmov, ktorý im vráti časť z miliárd dolárov investovaných do vývoja elektrických a autonómnych vozidiel. Spoločnosť Stellantis, materská spoločnosť značiek Jeep, Dodge a Chrysler, uviedla, že len z predaja softvéru a predplatného očakáva zisk 22,5 miliardy dolárov. Podobné prognózy vyslovili aj spoločnosti Volkswagen, General Motors a Ford. Automobilky to prezentujú ako nový zdroj príjmov, ktorý má dať zákazníkom väčšiu možnosť výberu funkcií, za ktoré si zaplatia.   Tento prístup nie je v automobilovom svete úplne nový. Mnoho automobiliek si už roky účtuje extra poplatky za používanie funkcií založených na smartfónových aplikáciách. To sú však funkcie, ktoré väčšina ľudí môže ignorovať a aj ig ... Zobrazit Galériu

Redakcia

Všetky autorove články

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať