S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement

Až 70 % Slovákov priznáva, že míňa peniaze na zbytočnosti. Ide najmä o oblečenie, kozmetiku, ale aj reštaurácie či hračky

Tlačové správy
1
Napriek tomu, že úspory Slovákov klesajú, väčšina ľudí nemá problém utrácať za veci, ktoré nakoniec nevyužije. Takúto skúsenosť má podľa najnovšieho prieskumu 365.bank[1] až 70 % populácie. Najzbytočnejším výdavkom je podľa neho oblečenie, ktoré označilo o pätinu viac žien ako mužov. S kúpou odevu, ktorý si napokon nikdy neobliekli, má skúsenosť viac ako polovica populácie (53,4 %). Medzi najčastejšie výdavky, ktoré nie sú nevyhnutné, no zároveň ich utráca najväčšia časť Slovákov (viac ako štvrtina), patria reštaurácie a kaviarne. Odbremeniť rodinný rozpočet je pritom podľa 365.bank jednoduchšie, ako by sa mohlo zdať. Banka odporúča nákupy vopred plánovať a vyhnúť sa tak impulzívnemu míňaniu. Ideálne je stanoviť si mesačný limit, ktorý neprekročíme. {{BANNER|SIMPLE_BANNER_HOMEPAGE_2}} Nákupné správanie a spôsob nakupovania Slovákov a Sloveniek sa za uplynulé roky menilo – počas pandémie začali výrazne viac nakupovať online. Avšak aj napriek obdobiu, kedy musela veľká časť ľudí siahnu ...

365.bank

Všetky autorove články

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať