Blog: Na dobrom mene záleží. Aj vy máte občas pocit, že operátori to nevedia?
Milé tety na hotline, minipísmenká a veselé reklamy. Len či to zákazníkom stačí? Telekomunikačný trh je v súčasnosti deregulovaný a silne konkurenčne nastavený. Zákazník si môže vyberať poskytovateľa aj služby zo širokej ponuky.
Po druhé - je obvyklé služby nakupovať a používať opakovane, čiže zákazník si volí operátora znovu a znovu. No a po tretie - spokojný zákazník sa vracia a iba tak vzniknú zdroje na nové investície.
So zákazníkmi prichádzam aktívne do kontaktu už viac ako 20 rokov, neraz za zaujímavých, ba aj úsmevných okolností. (Zažil som veru všelijaké situácie, ktoré poriadne preverili moje schopnosti počúvať a riešiť požiadavky zákazníkov.) Dve, ktoré môžu vyznieť ako anekdoty, pripájam v závere.
Už ste chceli zabiť milú tetu na hotline?
Nie ste výnimka. Niektoré kontaktné centrá majú menu IVR (Interactive Voice Reponse) nakonfigurované tak, aby ste si vypočuli množstvo informácií a inštrukcií z automatu, ale pokiaľ možno aj stratili trpezlivosť a položili skôr, ako sa ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH