S_1124_Gaming Advertisement S_1124_Gaming Advertisement S_1124_Gaming Advertisement

C++ pod Windows / Serializácia SDI aplikácií I / 20. časť

0
Späť na úvod >> Späť na programovanie >> Späť na seriál V tejto časti budeme pokračovať v začatom rozprávaní o serializácii a preberieme si serializáciu aplikácií typu SDI (Single Document Interface). Uvedieme si dva ukážkové príklady. Prvým bude už známa aplikácia StudentList, ktorú si rozšírime o možnosť ukladania/čítania dát na/z disku. Druhým príkladom bude jednoduchý textový editor, na ktorom si okrem serializácie ukážeme prácu s triedami CEditView a CRichEditView. SERIALIZÁCIA A APLIKAČNÝ SYSTÉM. V predchádzajúcej časti sme si ukázali, ako implementovať serializáciu do našich aplikácií „manuálne“ čiže bez použitia výhod, ktoré nám poskytuje aplikačný systém. Museli sme urobiť veľa vecí (vytvoriť objekt CArchive, spojiť ho s objektom CFile, ošetriť výnimky, ktoré by mohli nastať atď.). Mali sme síce priamu kontrolu nad každým serializovaným bajtom, ale pri väčších aplikáciách je takéto programovanie veľmi prácne. Teraz si ukážeme, ako serializovať s využitím aplikačn ... Zobrazit Galériu
C++ Windows

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať