Čaká Facebook úpadok? Ďalšie štúdie tvrdia, že neodvratne
Hoci v súčasnosti sa môže zdať, že populárne sociálne médiá ako Facebook či YouTube sú prakticky ikonami dnešného internetu a aj pre mnoho firiem sa stali jedným z významných nástrojov ich marketingových aktivít, v priebehu niekoľkých rokov môžu upadnúť úplne do zabudnutia.
Aspoň by to tak malo byť na základe priebehov životných cyklov veľkých systémov z uplynulých rokov, ako boli Compuserve, AOL, SecondLife a ďalšie. Ostatne to nie je nič nové, celá ľudská história je plná trendov, tak sociálnych, ako aj technologických, ktoré vždy po období slávy zažili zdrvujúci úpadok.
Možno si spomeniete na štúdiu, v ktorej vedci z univerzity v Princetone predpovedali, že Facebook do roku 2017 stratí 80 % zo svojej používateľskej základne. Zverejnené odhady vzbudili skôr pobavenie, než by ich niekto bral vážne, ale teraz bola uverejnená ďalšia štúdia s názvom Strong Regularities in Growth and Decline of Popularity of Social Media Services od výskumníkov z nemeckého Fraunhoferovho Inštitútu ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH