Čoraz viac mobilných aplikácií bude dostupných zadarmo, na ich predaji zarobí len zlomok vývojárov
Používatelia čoraz častejšie objavujú mobilné aplikácie na odporúčanie svojich priateľov či sociálnych sietí alebo na základe reklám namiesto toho, aby sa prehrabávali tisíckami dostupných mobilných aplikácií. Preto sa presadí len menší počet aplikácií. V dôsledku toho spoločnosť Gartner predpovedá, že v roku 2018 prinesie menej ako 0,01 % aplikácií určených pre spotrebiteľov finančný úspech pre svojich vývojárov.
„Obrovské množstvo mobilných aplikácií môže naznačovať, že sa z nich stane nový zdroj príjmov, ktorý prinesie obohatenie pre mnohých," povedal Ken Dulaney, viceprezident a významný analytik spoločnosti Gartner. „Naše analýzy však ukazujú, že väčšina mobilných aplikácií nevytvára zisk a mnohé z nich ani nie sú určené na to, aby generovali príjmy, ale využívajú sa na budovanie povedomia o značke a produkte, prípadne sú určené len na zábavu."
Trh s mobilnými aplikáciami charakterizuje Ken Dulaney ako „hyperaktívny", existuje totiž viac ako 200 vývojárskych platforiem a mi ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH