Deutsche Telekom vraj chce predať svoj portál T-online
Nemecký telekomunikačný operátor Deutsche Telekom začal proces predaja svojho internetového portálu T-online. Informoval o tom v piatok nemecký časopis Der Spiegel. Deutsche Telekom podľa časopisu poveril banku BNP Paribas, aby prilákala kupujúcich. Rozhodnutie o predaji by mohlo padnúť do leta, uviedol Der Spiegel bez uvedenia zdrojov.
Deutsche Telekom už viac ako päť rokov nezverejnil podrobnosti o výkonnosti internetového portálu T-online. Analytici očakávajú, že výnos z predaja bude podstatne nižší v porovnaní s tým, čo nemecký telekomunikačný operátor dostal za predaj svojho reklamného portálu Scout24 pred dvoma rokmi. V roku 2013 sa Deutsche Telekom dohodol na predaji 70-percentného podielu tohto portálu za cenu, ktorá hodnotu Scout24 vyčíslila na 2 mld. eur.
Súčasťou nadnárodnej skupiny firiem Deutsche Telekom Group je spoločnosť Slovak Telekom. Jej majoritným akcionárom je spoločnosť Deutsche Telekom AG s podielom 51 % akcií.
...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH