Deväť z desiatich riaditeľov firiem má obavy o lojalitu klientov
Až 88 % generálnych riaditeľov firiem vo svete má obavy o lojalitu svojich zákazníkov z dôvodu veľkej konkurencie na trhu. Osem z desiatich najvyššie postavených manažérov zas trápi, či produkty a služby firmy ostanú počas nasledujúcich troch rokov relevantné. A takmer polovica riaditeľov je presvedčená, že by ich spoločnosť mohla lepšie využívať technológie na komunikáciu so zákazníkmi. Tieto zistenia vyplynuli z nového prieskumu KPMG - CEO Outlook 2016.
Pri pohľade do budúcnosti sú respondenti prieskumu KPMG optimistickí. Až 89 % šéfov firiem verí v rast svojej spoločnosti v horizonte troch rokov. Takmer polovica (48 %) z nich tiež očakáva, že celoročné príjmy firmy by v tomto období mohli narásť v intervale od 2 do 5 %. Rast by mal pochádzať najmä z nasadenia nových produktov (myslí si to 28 % opýtaných), z prílevu nových zákazníkov (26 %) a z nových trhov (25 %). Napriek všeobecnému optimizmu si až 88 % generálnych riaditeľov vo svete uvedomuje možné negatívne dopady,ktorým ich sp ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH