Dochádzkový systém iCARD
Viete, kde sa v pracovnom čase nachádzajú vaši zamestnanci? Ak máte malú firmu, viete si ich ustriehnuť aj sami. Ale čo ak máte na starosti fabriku so stovkami pracovníkov na rôznych pracoviskách s desiatkami liniek a možno aj detašovanými pobočkami? Môžete ľudí vybaviť niekoľkými kľúčmi, prijať viac vrátnikov alebo sa zaobísť bez presných výkazov o vykonanej práci. Alebo môžete použiť systém, kde na všetko stačí jedna karta.
Presná evidencia časov príchodov, odchodov a prerušení pomáha optimalizovať nastavenie pracovných procesov a zvyšuje produktivitu. Automatická tvorba podkladov na výpočet platov zase odbremeňuje mzdové oddelenia a znižuje množstvo papiera, ktoré sa v organizácii spotrebuje. Výhody pocítia aj zamestnanci, ktorí na kontrolu svojich odpracovaných dní či zostatkovej dovolenky už nepotrebujú kontaktovať personálne oddelenie. Na všetko im stačí jedna karta a systém, ku ktorému môžu pristúpiť aj cez webovú aplikáciu.
Systém na mieru
Dochádzkový systém iCard možno pr ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH