ACER_112024 ACER_112024 ACER_112024

Dochádzkový systém iCARD

0
Viete, kde sa v pracovnom čase nachádzajú vaši zamestnanci? Ak máte malú firmu, viete si ich ustriehnuť aj sami. Ale čo ak máte na ­starosti fabriku so stovkami pracovníkov na rôznych pracoviskách s desiatkami liniek a možno aj detašovanými pobočkami? Môžete ľudí vybaviť niekoľkými kľúčmi, prijať viac vrátnikov alebo sa zaobísť bez presných výkazov o vykonanej práci. Alebo môžete použiť systém, kde na všetko stačí jedna karta. Presná evidencia časov príchodov, odchodov a prerušení pomáha optimalizovať na­stavenie pracovných procesov a zvyšuje produktivitu. Automatická tvorba podkladov na výpočet platov zase odbremeňuje mzdové oddelenia a znižuje množstvo papiera, ktoré sa v organizácii spotrebuje. Výhody pocítia aj zamestnanci, ktorí na kontrolu svojich odpracovaných dní či zostatkovej dovolenky už nepotrebujú kontaktovať personálne oddelenie. Na všetko im stačí jedna karta a systém, ku ktorému môžu pristúpiť aj cez webovú aplikáciu. Systém na mieru Dochádzkový systém iCard možno pr ...
iCARD