E-športy už nie sú doménou len skalných hráčov a fanúšikov
Na trhu s e-športami dochádza k veľkým zmenám.
Elektronické športy sú fenoménom súčasnosti a vzbudzujú čoraz viac pozornosti aj mimo hráčskej komunity. Ani na Slovensku už neplatí, že záujem o e-športy má len úzky okruh hráčov a fanúšikov, ale čoraz viac sa dostávajú do povedomia aj širšej verejnosti. Tým sa e-ligy a platformy dostávajú aj do pozornosti významných potenciálnych partnerov, ktorí chcú v tejto oblasti investovať alebo využiť rastové prognózy tohto segmentu pre posilnenie svojej značky. Takéto strategické rozhodnutie spravila aj spoločnosť TIPOS, národná lotériová spoločnosť, a. s., ktorá je najväčším donorom športu na Slovensku a má ambície stať sa silným partnerom aj v oblasti e-športov.
Stávkové spoločnosti po celom svete už dávno pochopili, že fenomén elektronických športov nemožno opomenúť. „Sme presvedčení, že spoločnosť TIPOS, národná lotériová spoločnosť, a. s. sa mala na trh e-športov dostať už oveľa skôr. Žiaľ, nestalo sa. Preto sme to chceli zmeniť. V súlade ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH