„Chceme ešte viac digitálnych služieb,“ hovoria spotrebitelia po celom svete
Smartfón sa stal naším najobľúbenejším zaradením – Štúdia o dopadoch inovácií Mastercard „The Mastercard Impact of Innovation study“ odhaľuje postoje k digitálnym technológiám a túžbu po nich vo všetkých oblastiach života.
Nová štúdia o dopadoch inovácií spoločnosti Mastercard odhalila, že viac ako 90 % spotrebiteľov používa svoj smartfón častejšie než akékoľvek iné zariadenie. Spotrebitelia by tiež radšej využívali biometrické technológie než kódy PIN, pokiaľ ide o platenie; uvádzajú, že by dali prednosť rozoznávaniu otlačkov prstov.
V rámci tejto štúdie vykonala spoločnosť Mastercard prieskum na vzorke 23 000 spotrebiteľov v 23 rôznych krajinách v Európe, Afrike a na Strednom východe, zameraný na ich postoj k digitálnym technológiám. Zistila, že zatiaľ čo v Afrike a na Strednom východe viac ako 70 % respondentov uviedlo, že sú pripravení platiť pomocou smartfónov, v západnej Európe majú len s dvoma pätinami (38%) ešte čo doháňať. Na otázku ohľadom nových spôsobov platenia však spo ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH