CANON_112024 CANON_112024 CANON_112024

„Chceme ešte viac digitálnych služieb,“ hovoria spotrebitelia po celom svete

Tlačové správy
0
Smartfón sa stal naším najobľúbenejším zaradením – Štúdia o dopadoch inovácií Mastercard „The Mastercard Impact of Innovation study“ odhaľuje postoje k digitálnym technológiám a túžbu po nich vo všetkých oblastiach života. Nová štúdia o dopadoch inovácií spoločnosti Mastercard odhalila, že viac ako 90 % spotrebiteľov používa svoj smartfón častejšie než akékoľvek iné zariadenie. Spotrebitelia by tiež radšej využívali biometrické technológie než kódy PIN, pokiaľ ide o platenie;  uvádzajú, že by dali prednosť rozoznávaniu otlačkov prstov. V rámci tejto štúdie vykonala spoločnosť Mastercard prieskum na vzorke 23 000 spotrebiteľov v 23 rôznych krajinách v Európe, Afrike a na Strednom východe, zameraný na ich postoj k digitálnym technológiám. Zistila, že zatiaľ čo v Afrike a na Strednom východe viac ako 70 % respondentov uviedlo, že sú pripravení platiť pomocou smartfónov, v západnej Európe majú len s dvoma pätinami (38%) ešte čo doháňať. Na otázku ohľadom nových spôsobov platenia však spo ...

Redakcia

Všetky autorove články
Mastercard

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať