ESET vytvára novú marketingovú divíziu, povedie ju Mária Trnková
Spoločnosť ESET vytvára novú Divíziu marketingu, komunikácie a digitálneho obchodu, ktorú od 1. júna 2023 vedie Mária Trnková. Predtým pôsobila v spoločnosti ESET ako viceprezidentka pre segment domácností a IoT. Do novej divízie prináša skúsenosti s tvorbou a implementáciou efektívnej stratégie založenej na dátach.
{{BANNER|SIMPLE_BANNER_HOMEPAGE_2}}
Mária Trnková začala svoju kariéru v spoločnosti ESET na jeseň 2016. V rámci svojej prvej pozície ako manažérka marketingu pre región EMEA úzko spolupracovala s regionálnymi tímami na tvorbe efektívnych marketingových stratégií. Počas svojho šesťročného pôsobenia preukázala výnimočné líderské schopnosti, postupne preberala viac zodpovedností a dosahovala pôsobivé výsledky. Keď v októbri 2019 nastúpila na pozíciu segmentovej viceprezidentky, posunula sa do úlohy s presahom na celú organizáciu. Úzko spolupracovala aj s vedením spoločnosti, aby zabezpečila definovanie stratégie segmentov domácností a IoT a jej efektívnu implementáciu.
Vo ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH