Ericsson ConsumerLab: Virtuálna a rozšírená realita sa postupne stanú našou realitou
Sedem z desiatich spotrebiteľov sa domnieva, že virtuálna realita (VR) a rozšírená realita (AR) sa stanú bežným štandardom v oblasti médií, vzdelávania, práce, sociálnych interakcií, cestovného ruchu a maloobchodu. Vo svojej aktuálnej štúdii ConsumerLab to uvádza spoločnosť Ericsson.
Spotrebitelia očakávajú, že virtuálne obrazovky začnú v priebehu jedného roka nahrádzať televízory a kiná
Aby sa virtuálna realita a rozšírená realita mohli zlúčiť s fyzickou realitou a stali sa bežnými, pre mobilitu, zlepšenie spoločenských skúseností a riešenie problémov s nevoľnosťou je rozhodujúca 5G sieť
Spoločnosť Ericsson (NASDAQ: ERIC) v rámci svojej aktuálnej štúdie ConsumerLab - Merged Reality – informuje o tom, že spotrebitelia očakávajú, že virtuálna realita (VR) a rozšírená realita (AR) sa spoja s fyzickou realitou a ako k tomu dôjde, a že 5G bude kľúčovou technológiou, aby sa takéto skúsenosti stali bežnými.
Štúdia uvádza, že ak sa hranice medzi vnímaním fyzickej a virtuálnej reality začnú ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH