Európska komisia prijala stratégiu k jednotnému digitálnemu trhu
Európska komisia (EK) urobila ďalší krok k
naplneniu jednej zo svojich priorít. V stredu prijala stratégiu na vybudovanie
jednotného digitálneho trhu v Európe, ktorý má odstrániť regulačné obmedzenia a
suplovať 28 vnútroštátnych trhov.Ako uviedla Ingrid Ludviková zo zastúpenia EK na Slovensku, plne fungujúci
jednotný digitálny trh by mohol priniesť do nášho hospodárstva 415 miliárd eur
ročne a vytvoriť stovky nových pracovných miest. Zjednodušiť sa má online
nakupovanie či prístup k digitálnemu obsahu. "Chcem vidieť
celokontinentálne telekomunikačné siete, digitálne služby, ktoré prekračujú
hranice štátov, a vlnu európskych inovatívnych začínajúcich podnikov. Chcem,
aby kdekoľvek v Európe všetci spotrebitelia využívali najlepšie ponuky a každý
podnik mal prístup na čo najväčší trh," uviedol predseda komisie
Jean-Claude Juncker.
Stratégia je postavená na
troch pilieroch, a to lepšom prístupe spotrebiteľov a podnikov k digitálnym
tovarom a službám v EÚ, vytváraní vhodných a rovnaký ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH