Facebook bude cez GPS sledovať vašu polohu, či jeho reklamy vedú k skutočnej návšteve kamenných obchodov
Facebook ponúka nový spôsob, ako merať efektívnosť on-line reklám. Sociálna sieť pridala niekoľko nových metrík umožňujúcich obchodníkom zistiť, koľko ľudí navštívi ich predajňu po tom, ako videli reklamu na Facebooku. Funkcia umožní optimalizovať reklamné kampane na základe návštev predajní.
Metrika je založená na informáciách získaných od ľudí, ktorí majú na svojich smartfónoch zapnutú funkciu lokalizácie. Funkcia bude spustená v najbližších mesiacoch, no testeri už hlásia impozantné výsledky. Napríklad francúzsky maloobchodník E. Leclerc zistil, že má dosah na 1,5 milióna ľudí v okruhu do 10 km od svojich obchodov, pričom asi 12 % kliknutí počas jedného týždňa vedie k návšteve obchodu.
Facebook nie je prvý technologický gigant, ktorý ponúka tento typ funkcií. Google už v roku 2014 predstavil vlastný tracker na sledovanie návštev obchodov, ktorý mal ukázať, aké reklamy najčastejšie privedú ľudí k tomu, aby navštívili predajňu.
Facebook však pridáva aj spôsob, ako zistiť, či ste v ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH