Facebook má nový algoritmus, ktorý bude identifikovať BOMBASTICKÉ a nič nehovoriace titulky príspevkov
Facebook chce potrestať vydavateľov, ktorých vágne a zavádzajúce nadpisy článkov majú lákať používateľov na kliknutie. Postihované majú byť dva druhy titulkov – tie, ktoré „neposkytujú informácie“, a také, ktoré „preháňajú alebo uvádzajú do omylu“ používateľov, povedal Adam Mosser, produktový manažér Facebooku. Zmeny sa týkajú odkazov na textové články, ale nie videí.
Podľa prieskumu Facebooku sa totiž používatelia sťažujú na príspevky s lákavými nadpismi, ktoré napokon svojím obsahom sklamú čitateľov. Ľudia žiadajú jasnejšie titulky, ktoré im pomôžu rozhodnúť sa, či chcú venovať svoj čas na prečítanie príspevku. Počas posledného 2 a pol roka sa sociálna sieť snaží potláčať tzv. clickbait a zároveň podporovať to, čo pokladá za „vysokokvalitný obsah“. Od roku 2014 sa usiluje vytypovať takéto články analýzou správania používateľov – ak veľa čitateľov klikne na článok, no strávi pri ňom len jednu či dve sekundy a vráti sa na News Feed, pravdepodobne ide o clickbait. To platí aj o prípado ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH