Facebook oznámil nárast príjmov z reklamy
Príjmy Facebooku z reklamy rástli v treťom štvrťroku rýchlejšie, ako sa očakávalo. Podiel mobilnej reklamy na celkových príjmoch z reklamy tvoril 14 %. To sa premietlo aj do zvýšenia ceny akcií najväčšej sociálnej siete o 13 %. Výnosy z mobilnej reklamy predstavovali 150 miliónov dolárov, zatiaľ čo v druhom štvrťroku sa pohybovali medzi 40 až 50 miliónmi. Celkové príjmy z reklamy činili 1,09 miliardy dolárov, čo je nárast o 36 %. Po šiestich mesiacoch teda kroky, ktoré Facebook urobil na lepšie využitie možností mobilnej reklamy, priniesli ovocie.
Starosti však robí Facebooku Zynga, príjmy z nej klesli medziročne o 20 %. No keďže príjmy zo Zyngy majú na príjmoch spoločnosti podiel len 7 %, nie je to rozhodujúce. Zaujímavé však je, že zvyšok herného ekosystému vykázal rast, príjmy z neho sa za posledný rok zvýšili o 40 % .
Na druhej strane počet používateľov aplikácie Instagram sa prudko zvýšil na 100 miliónov z 27 miliónov v čase, keď Facebook spoločnosť kúpil.
Jordan Rohan, ana ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH