Facebook prepracoval Messenger zameraný na jednoduchosť. Toto sú hlavné novinky
Facebook vydal redizajnovanú verziu aplikácie Messenger, ktorá sa pokúša vrátiť k základom. Po rokoch rozširovania o konverzačné roboty, hry, platby a pod. s cieľom zvýšiť výnosy sa teraz spoločnosť snaží zamerať na základné určenie. Všetky extra widgety v aplikácii zostanú, ale budú viac skryté na miestach, kde ich môžete bez problémov ignorovať.
Staršia verzia aplikácie sa počas posledných piatich rokov nafúkla na deväť rôznych kariet. K dispozícii boli karty na hry, biznis, kontakty. Ďalej tu boli záložky pre vašich priateľov, ktorí práve mali otvorenú aplikáciu, pre vaše skupiny a pre vaše predchádzajúce hovory. Tlačidlo na novú textovú správu sa stalo malým štvorcom vedľa vyhľadávacieho panela a najvýznamnejšie miesto zaujalo tlačidlo na fotografie a videá.
Pôvodne sa však Messenger zrodil na to, aby si používatelia Facebooku mohli navzájom jednoducho posielať správy počas prehliadania sociálnej siete. V roku 2014 vznikla mobilná aplikácia, ktorú mal na starosti bývalý šéf PayPa ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH