Fotorealistické demo digitálneho človeka rendrovaného v reálnom čase
V technologickom deme Enemies môžeme vidieť, akú dlhú cestu prešla od 80. rokov 3D grafika vykresľovaná v reálnom čase. Okrem fotorealistického zobrazenia človeka stojí za zmienku aj pôsobivé prostredie a animácie, ktoré nám poskytujú pohľad na to, ako budú hry čoskoro vyzerať.
Spoločnosť Unity ukázala technologické demo účastníkom podujatia Game Developers Conference, aby im predviedla pokroky tímu vo vytváraní digitálnych ľudí. Nový krátky film bol vytvorený v engine Unity s použitím novej technológie High Definition Render Pipeline (HDRP), Adaptive Probe Volumes a Screen Space Global Illumination (SSGI). Ukážka obsahuje aj ray tracing, DLSS a ďalšie neuvedené technológie.
Použitie týchto technológií a funkcií sa odrazilo ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH