Fotoštúdio pre každého. Rozmach zažíva 360° a 3D fotografovanie produktov
Podľa analýzy renomovanej spoločnosti KPCB bolo v roku 2014 do on-line priestoru nahrávaných 1,8 miliardy fotografií denne, a to len prostredníctvom štyroch najrozšírenejších služieb - Snapchat, WhatsApp, Facebook a Instagram. Množstvo urobených snímok navyše stále rapídne stúpa. Fotografické médium tak prežíva najväčší rozmach od svojho vzniku.
Bezprecedentná záplava vizuálneho materiálu má zaujímavý dôsledok - zvýšený dopyt po kvalitných fotografiách, ktorý je viditeľný v súkromnej i komerčnej sfére. Hlavnú úlohu v tomto trende zohráva vyššia estetická erudícia spoločnosti a nutnosť odlíšenia sa, ak má fotografia upútať pozornosť a nezapadnúť. To sa týka všetkých fotografických žánrov a použitia, napríklad rodinných snímok, fotodokumentácie predmetov predávaných v súkromnej inzercii, individuálneho predaja kreatívnych výrobkov i komerčných prezentácií produktov v e-shopoch či v tlačených materiáloch.
V čase inteligentných telefónov s fotoaparátmi s rozlí ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH