George – používateľsky príjemný internetbanking
Trendy v dizajne a prívetivej jednoduchosti používateľského rozhrania webových či mobilných aplikácií určujú globálne IT firmy ako Facebook či Google a tie v súčasnosti nastavili úroveň, a teda aj očakávania bežných používateľov veľmi vysoko. Všetci poznáte a oceňujete používateľský zážitok ich stránok a aplikácií, ceníte si, že v najpopulárnejšom vyhľadávači dokážete nájsť to, čo potrebujete, aj pri zadaní voľne sformulovanej vyhľadávacej frázy. Za samozrejmosť považujete jednoduché a intuitívne používateľské rozhranie Facebooku či priamočiary postup nakupovania v e-shopoch typu Amazon.
Možno vás bude zaujímať, ako vznikol názov produktu. Slovenská sporiteľňa sa pri pomenovaní svojej novej platobnej a komunikačnej platformy George inšpirovala príbehom letca Lawrencea Sperryho, ktorý pred 100 rokmi vynašiel prvého autopilota a pomenoval ho George. Veta „Nechaj to na Georgea“ v letectve zľudovela. George by mal byť analógiou autopilota v bankovníctve, ktorý má používateľov bezpečne pre ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH