Google chce urobiť e-mail interaktívnejším. Bude obsahovať online widgety
Google vo vývojárskej verzii Gmailu prináša podporu formátu AMP (Accelerated Mobile Pages) do e-mailu. Funkcia nazvaná AMP for Email umožní vývojárom urobiť e-maily „interaktívnejšími a zaujímavejšími“. Spoločnosť predpokladá, že táto funkcia bude pre používateľov prínosná napríklad pri odpovedaní na prieskum alebo pri plánovaní schôdzky. Vývojári budú môcť vkladať do e-mailov widgety, ktoré budú stále aktuálne a umožnia pracovať s webovými stránkami bez toho, aby ste opustili svoju schránku.
Formát AMP bol uvedený v roku 2015 a bol pôvodne určený na radikálne urýchlenie načítania webových stránok v mobilných zariadeniach. Podľa predstavy Googlu by zjednodušený web so štandardom AMP existoval popri bežnej mobilnej stránke a obsahoval by len to najnevyhnutnejšie, takže by sa načítal takmer okamžite. Technológia AMP má v súčasnosti viac ako miliardu používateľov.
AMP for Email je open source, vývojári sa teda môžu ľubovoľne pohrať s jeho možnosťami a využívať ich na svoj prospech. Ci ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH