Google končí s individuálnym sledovaním používateľov
Po celé desaťročia sa internetoví inzerenti spoliehali na súbory cookie na sledovanie používateľov webu a na umiestňovanie cielených reklám, predovšetkým na počítačoch. Zvýšený dôraz na ochranu súkromia zo strany tvorcov prehliadačov (Google, Apple, Mozilla) teraz núti odvetvie digitálneho marketingu prispôsobiť sa. Google uviedol, že po postupnom vyradení súborov cookie tretích strán v priebehu budúceho roka nezavedie ďalšie formy identifikátorov na sledovanie jednotlivcov pri ich prehliadaní webu.
Tento krok prichádza v čase, keď sa stupňuje kontrola spôsobu, ako technologické giganty využívajú údaje používateľov na posilnenie svojej dominancie, najmä v oblasti personalizovanej reklamy. V súčasnosti sa väčšina reklamného priemyslu pripravuje na úplné vyradenie sledovacích súborov cookie tretích strán, ktoré umožňujú inzerentom zameriavať sa na používateľov jednej webovej stránky prispôsobenými reklamami na druhej webovej stránke.
Veľa spoločností pôsobiacich v oblasti reklamných te ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH