Hlavné tohtoročné trendy v affiliate marketingu
Posilňovanie úlohy mobilných zariadení v e-komercii a sledovanie používateľov vo všetkých zariadeniach sú hlavné tohtoročné trendy v affiliate marketingu. Zvyšuje sa tiež dôležitosť online influencerov, ktorí vo zvýšenej miere začínajú spolupracovať so značkami na báze affiliate reklamy. Vyplýva to z informácií spoločnosti VIVnetworks.com, ktorá prevádzkuje najväčšiu československú affiliate sieť.
Mobilný fenomén
Cesta k mobilite je hlavným trendom nielen affiliate marketingu. Od roku 2011 po celom svete dramaticky rastie používanie mobilných aplikácií. Affiliate marketéri musia preto investovať do prevádzky z mobilných zariadení a zaistiť konverzie. „Každý, kto chce uspieť v on-line retaile, by sa mal zamerať na prevádzku z mobilných zariadení a mobilné konverzie. Z tohto pohľadu je potrebné mať webové stránky ideálne plne responzívne alebo v najhoršom aspoň optimalizované pre mobilné zariadenia,“ hovorí Vladan Hejnic, CEO VIVnetworks.com.
Sledovanie všetkých zariadení
Dochádza k zn ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH