CANON_112024 CANON_112024 CANON_112024

Hollywood zvažuje uvolniť nové filmy na internet skôr, ale za podstatne viac ako stojí lístok do kina

0
Šesť zo siedmich najväčších filmových štúdií chce ponúknuť svoje filmy na pozretie doma už pár týždňov po ich kinopremiére. Napríklad Warner Bros. uvažuje o tom, že už 17 dní po uvedení do kín by boli nové filmy k dispozícii na požičanie za 50 dolárov. Táto cena zohľadňuje skutočnosť, že film si tak môže pozrieť väčšia skupina ľudí naraz. V súčasnosti na to treba čakať zhruba 90 dní, niektoré štúdiá ich sprístupňujú po 70 dňoch. Fox a Universal túto cenu pokladajú za privysokú a chcú svoje nové filmy dať k dispozícii v rozmedzí 30 až 45 dní po uvedení do kín za cenu 30 dolárov. Najagresívnejší v týchto rokovaniach je Universal, ktorý by chcel producentov prinútiť sprístupniť filmy on-line už po 20 dňoch za cenu 20 dolárov. Za skrátenie času medzi kinopremiérou a uvoľnením do ďalšej distribúcie sú aj Lionsgate, Paramount, Sony či Disney. Štúdiá hľadajú spôsoby, ako zvýšiť tržby z domácej zábavy aj napriek klesajúcim predajom DVD. Mladší spotrebitelia sú však zvyknutí na používanie s ...

Redakcia

Všetky autorove články
Warner Bros Disney

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať