Hory papierov v kancelárii? Takto sa ich zbavíte
Každá firma neustále produkuje hromady dokumentov. Stále pribúdajú dáta, ktoré treba spracovávať a uchovávať. Takisto legislatíva kladie na firmy čoraz väčšie požiadavky pri uchovávaní dokumentov spojených s podnikaním a vyžaduje ich dlhodobú spätnú preukázateľnosť. O slovo sa preto čoraz viac hlásia elektronické systémy na správu dokumentov, ktoré administratívu sprehľadnia a urýchlia. Zefektívnia chod firmy a ušetria jej nemalé výdavky, priestor a nervozitu.
Nielen obchodná činnosť a komunikácia s vonkajším svetom, ale aj bežné interné procesy vo firmách sú založené na vytváraní, upravovaní, zdieľaní a uchovávaní rôznych dokumentov. Ich vyhľadávanie vo fyzickej podobe je náročné a často neúspešné. Dôležité tlačivá sa počas ručného prehliadania nezriedka pomiešajú alebo v horšom prípade postrácajú. Opakujúcu sa stratu dokumentov v našom prieskume trhu deklaruje 40 percent českých firiem v segmente SME. Riešením môže byť zavedenie systému na správu elektronických dokumentov a riadenie ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH