Integrácia ERP s moderným CRM? Jasná výhoda pre používateľa!
Prepojenieť produkčného systému ERP so systémom na riadenie vzťahov so zákazníkmi (CRM) do jedného integrovaného celku môže firme priniesť mnohé plusy. Platí to ešte viac v spoločnosti, kde obchod prebieha majoritne v zahraničí a produkcia na Slovensku.
„Pôvodné riešenie malo niekoľko nedostatkov. Predovšetkým nejednotná údajová základňa neposkytovala konzistentné prehľady v reálnom čase. Obchodní manažéri v zahraničí nedisponovali on-line informáciami o stave obchodných príležitostí, o dostupnosti zásob materiálov pri zabezpečovaní obchodných príležitostí, o stave pohľadávok a obratov svojich klientov. V neposlednom rade ručný spôsob nahadzovania obchodných objednávok do produkčného systému generoval chyby a bol veľmi neefektívny," vysvetľuje dôvody vedúce k zmene používaného informačného systému Ing. Dušan Homola, produktový manažér IS SOFTIP PROFIT PLUS.
Cieľom bolo dodať výrobnej spoločnosti informačný systém, ktorý bude pre sieť obchodných manažérov pôsobiacich v zahraničí posky ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH