Tri stratégie, ktoré pomôžu maximalizovať prínos softvéru pre biznis
Víziou Billa Forda z predstavenstva firmy Ford je radikálne zmeniť obchodný model automobilky. Vo svete vozidiel neustále pripojených do internetu nechce byť Ford iba výrobcom automobilov, ale aj poskytovateľom služieb postavených na softvéri, ktoré zvýšia bezpečnosť pasažierov a zlepšia efektívnosť premávky.
Aj iní manažéri, a to zďaleka nie iba z IT oddelení, by si mali klásť otázky, akú rolu zohráva softvér v živote firmy a ako sa dá využiť na zásadné prekopanie odvetvia, na vytváranie nových trhov či na prilákanie nových klientov. Štúdia The Future of Applications definuje tri stratégie, ktoré môžu firmám pomôcť využiť technologické zmeny a zvýšiť rolu softvéru v podnikaní, ale aj zrýchliť vývoj firemných aplikácií šitých na mieru.
Aké by teda mali byť softvérové aplikácie budúcnosti?
1. Tekuté
Prvá charakteristika sa dá zhrnúť pod metaforu tekuté aplikácie. Ak majú byť firmy agilné a rýchle, nemôžu si dovoliť komplexný, zdĺhavý a drahý vývoj aplikácií alebo masívne niekoľkomes ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH