Keď APS klope na dvere: Splniteľné a reálne termíny pre zákazníkov
Spoločne s rastom slovenskej ekonomiky naberá na obrátkach aj výrobný sektor. Toto odvetvie sa výrazne posilňuje, jeho sortiment rastie. Obavy z červených čísel tak logicky vystriedali otázky, ako úspešne prežiť dramatický rast a zároveň si zachovať spokojnosť zákazníkov.
V dnešnom konkurenčnom prostredí zákazníci očakávajú viac ako kedykoľvek predtým stopercentné plnenie termínov a čo najkratšie dodacie lehoty. Z našej dlhoročnej praxe vyplýva, že práve dodržanie sľúbeného termínu sa často ukazuje ako najkritickejší bod celého plánovacieho procesu. Je to pochopiteľné. V okamihu, keď zákazníkovi potvrdíme termín, ktorý sa pri dostupných zdrojoch kapacitne alebo materiálovo nedá zvládnuť, spôsobujeme si výrazné komplikácie hneď na začiatku celého procesu.
Ideálna situácia je plánovať a sľubovať termíny „tak akurát". Problém je v tom, že firmy nemajú týmto smerom nastavené podporné nástroje ani procesy. Potom sa môže stať jediné: zákazníkom toho sľúbia priveľa, čo sa odrazí buď v nesko ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH