Kedy si firma môže hovoriť, že je naozaj digitálna? Minimálne, keď využíva SMAC
V súčasnosti môžeme neustále počuť o digitálnom podniku, digitálnych trendoch v biznise či o digitálnych procesoch. Čo to však v skutočnosti znamená? Názory sa rôznia, preto bude na mieste si túto otázku ujasniť. Spoločnosť Cognizant používa na opis digitálnej firmy či organizácie skratku SMAC - pod ňou sa skrývajú nasledujúce trendy: sociálne technológie, mobilita, analytické nástroje a cloud. SMAC možno chápať ako základ, na ktorom sú vybudované jednotlivé podnikové procesy a na ktorý sa nabaľujú ďalšie trendy. Medzi nimi možno za najdôležitejšie považovať konzumerizáciu IT a veľké dáta (big data). Túto šesticu súčasných trendov potom možno považovať za kľúčovú pre každú organizáciu či firmu, ktorá si chce hovoriť digitálna. Stručne sa na jednotlivé oblasti pozrime bližšie.Sociálne technológie Sociálne nástroje, médiá a technológie sú v súčasnosti extrémne dôležité, o čom svedčia aj obrovské komunity, ktoré sa vytvorili okolo sociálnych sietí ako Facebook či Twitter. Kľú ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH