S_1124_Flexcam Advertisement S_1124_Flexcam S_1124_Flexcam Advertisement

Kupovanie mobilných aplikácií cez kupóny

0
Aplikačné obchody, ako štandardný distribučný kanál pre mobilné aplikácie, majú veľa výhod pre záujemcov o mobilné aplikácie aj vývojárov, ale čo sa týka nákupu aplikácií, má tento proces jeden háčik. Záujemca musí mať svoje konto v aplikačnom obchode vrátane kreditnej karty. Nie každý však kreditnú kartu má, prípadne spĺňa podmienky, aby mu ju banka vydala. Alebo ju nechce použiť pri nákupoch cez internet. Veľa používateľských účtov v Google Play nemá zadané údaje o kreditnej karte, takže taký používateľ si môže inštalovať len free aplikácie a nemôže nakupovať platené. Podľa skúseností firiem, ktoré distribuujú svoje aplikácie pre viac platforiem, napriek podielu používaných tabletov a telefónov na slovenskom trhu s Androidom (92 %) a iOS (8 %) z 1000 predaných aplikácií jedného titulu je 900 predaných z Apple Store a 100 z Google Play. Dobrovoľnosť zadávania platobnej karty v systéme Android je jeden zo závažných dôvodov, prečo je tento nepomer taký veľký. V zahraničí sú bežné rôzne ... Zobrazit Galériu

Ľuboslav Lacko

Všetky autorove články

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať