LinkedIn predstavil najväčší redizajn svojho webu od jeho spustenia pred 15 rokmi.
Nová podoba bola výrazne uprataná, obsahuje nové navigačné nástroje a beží rýchlejšie. Mobilná aplikácia aj desktopová verzia dostali konzistentnejší dizajn. Podľa vyjadrenia firmy bolo hlavným cieľom okrem zjednodušenia aj zlepšenie používateľskej skúsenosti. Niektoré kľúčové časti stránky, ako je vyhľadávací panel, navigácia či notifikácie, boli zjednodušené. Desktopové vyhľadávanie je uhladenejšie, ponúka používateľom jediné vyhľadávacie pole na vyhľadávanie ľudí, firiem, zamestnania, skupiny a školy, pričom je možné pridanie filtrov.
Prepracovaná bola aj navigačná lišta, ponúka teraz sedem položiek: Home, Messaging, Jobs, Notifications, Me, My Network a Search. K ostatným častiam, ako je napr. LinkedIn Learning, kde možno nájsť širokú škálu on-line kurzov, sa dá pristupovať stlačením tlačidla More.
Používatelia dostanú aj možnosť väčšej kontroly nad obsahom, pribudla možnosť Nesledovať (Unfollow) a skryť príspevok. Desktopoví používatelia budú mať k dispozícii podrobné štatistiky ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH