Renault a Dacia dosiahli na Slovensku spoločne najlepší trhový podiel v tejto dekáde
Renault dosiahol v roku 2016 trhový podiel 4,93%, čo je najlepší výsledok od roku 2013.
Značka Dacia stále rastie a jej trhový podiel 4,23% za rok 2016 je najlepším od uvedenia značky na slovenský trh.
Trhový podiel Groupe Renault predstavuje 9,16%, čo je najlepší výsledok od roku 2010.
„Renault Slovensko vďačí za zvýšený počet registrácií predovšetkým novým a modernizovaným modelom, ktoré sme na Slovensku v roku 2016 predstavili.“ hodnotí situáciu Richard Evanson, generálny riaditeľ Renault Slovensko. „Teší nás zvýšený záujem o naše nové vozidlá Renault, ktoré zaujali originálnym dizajnom, najvyššou mierou bezpečnosti a dostupnými prvotriednymi technológiami. Dacia má na Slovensku stále viac spokojných majiteľov. Slováci si plne uvedomujú, že ide o dobrý nákup – kvalita za dostupné ceny. Verím, že tieto pozitívne trendy pre obe značky budú pokračovať v roku 2017 aj vďaka ďalším novinkám, ktoré pripravujeme.“
ÚSPEŠNÝ ROK PRE MODELY RENAULT CLIO A RENAULT MÉGANE
Značka Renault zazn ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH