LinkedIn predstavil nové profilové stránky
Sociálna sieť LinkedIn uskutočnila redizajn profilových stránok svojich 175 miliónov používateľov. Nové profilové stránky obsahujú viac vizuálnych efektov, je tu viac možností na cielenú reklamu. Používatelia môžu ľahšie editovať svoje profily, pridávať fotografie vo vysokom rozlíšení, poskytnúť lepší prehľad o svojom vzdelaní a praxi v hornej časti profilu. Na pravej strane sú informácie a grafika týkajúca sa kontaktov. Stránka s vizitkou obsahuje menej nepodstatných detailov a zväčšilo sa písmo na nej.
Za vizitkou je nový blok Activity s poslednými správami od priateľov a spoločností. K novým prvkom patrí aj infografika zobrazujúca vyplnenie profilu a sieť profesionálnych väzieb. Rozšírili sa aj možnosti vzájomnej interakcie medzi používateľmi, pridala sa funkcia Pači sa mi to (like), pridať možno aj komentáre k zverejneným článkom.
Používatelia si teraz môžu pozrieť demoverziu a požiadať o aktualizáciu.
Zdroj: forbes.com
...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH