CANON_112024 CANON_112024 CANON_112024

Mastercard Love Index: Na Valentína sa najviac utráca na poslednú chvíľu

Tlačové správy
0
Valentínsky sviatok zaľúbených významne hýbe útratami aj u nás. Mastercard Love Index, zostavovaný na základe analýz transakcií uskutočnených prostredníctvom platobných kariet za trojročné obdobie ukazuje, že výdavky v kategórii tých sentimentálnych vzrástli na Slovensku od roku 2014 o 79% a celkový počet transakcií dokonca o 199%. Väčšina valentínskych nákupov sa odohráva na poslednú chvíľu, a to 13. februára. V tento deň sa v posledných troch rokoch po celom svete uskutočnilo v súčte 47,4 miliónov transakcií, z toho na Slovensku je to vyše 24-tisíc transakcií. Napriek tomu, že sa väčšina nákupov valentínskych darčekov stále realizuje v kamenných obchodoch, láska už vstúpila aj do digitálneho sveta: nárast online transakcií medzi Valentínom 2014 a Valentínom 2016 predstavoval u nás 176%. Predaj tradičných valentínskych darčekov, ako sú kvety, sa na Slovensku za posledné tri roky zvýšil o 62%. Špeciálny večer mimo domov alebo iný neobvyklý zážitok sa však stávajú tým hlavným spôsobom ...

Mastercard

Všetky autorove články
Mastercard

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať