Microsoft skúša vo Windows 10 novú formu reklám. Používateľov však otravuje
Microsoft v snahe zvýšiť svoje príjmy z Windows 10 chce v aprílovej aktualizácii Creators Update (Windows 10.2) pridať reklamy do operačného systému. Dôkazy o tom možno nájsť už v beta verzii aktualizácie.
Spoločnosť začala inzerovať svoj doplnok, porovnávač cien Personal Shopping Assistant (PSA) pre používateľov Chrome na Windows 10. Pop-up upozornenie sa objavuje nad ikonou Chrome v hlavnom paneli.
Azda netreba dodávať, že používatelia testujúci Creators Update s tým nie sú spokojní a počet sťažností rastie. Zatiaľ je aktualizácia vo fáze beta, takže táto neuvážená reklama ešte môže byť odstránená. No existujú precedensy. Napríklad v ponuke Štart sa môžu objaviť tipy na programy z Windows App Store, tie sa však dajú vypnúť.
Už prv Microsoft presviedčal používateľov, ktorí mali ako predvolený prehliadač nastavený Chrome, aby prešli na Edge. Zdá sa, že nemal veľký úspech a teraz chce softvérový gigant prehovoriť používateľov Chrome aspoň na používanie doplnku vyvinutého Microsofto ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH