S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement

NVIDIA prepracovala ikonickú scénu pristátia na Mesiaci o ray-tracing v reálnom čase

Technológie
2
Spoločnosť NVIDIA využila novú architektúru Turing a prepracovala demo rekonštrujúe pristátie na Mesiaci, ktoré vzniklo pred 4 rokmi. Pred štyrmi rokmi produkčný tím NVIDIA, zaoberajúci sa vytváraním video ukážok, využil vtedajšie grafické karty, aby zboril mýtus, že misia Apollo 11, resp. samotné pristátie na Mesiaci, bol hoax. Bolo to tak presvedčivé, až sa video stalo predmetom vtipov, že na vytvorenie napodobeniny pristátia na Mesiaci bolo potrebné technológie, ktoré v tom čase neexistovali. Teraz, takmer pol storočia po prvej ľudskej stope na Mesiaci v podaní Neila Armstronga, NVIDIA renovovala demo o ray-tracing v reálnom čase, ktoré prišlo s architektúrou Turing. Pôvodné video: Pristátie na mesiaci s využitím ray-tracing v reálnom čase: