S_1124_Flexcam Advertisement S_1124_Flexcam S_1124_Flexcam Advertisement

Na Valentína dávame prednosť nákupom osobne v obchodoch, nie online

Tlačové správy
0
Pokrok v digitálnom a online nakupovaní nespomaľuje, ale keď ide o lásku, zákazníci preferujú staré zvyky. Spoločnosť MasterCard dnes predstavila výsledky prieskumu, ktorý ukázal, že zákazníci na celom svete dávajú prednosť výberu darčeka pre svoju lásku osobne, priamo v obchodoch. „Love Index" spoločnosti MasterCard predstavuje globálne správanie nakupujúcich vo viac ako 200 krajinách. Bol vytvorený na základe analýzy transakcií kreditnými, debetnými a predplatenými kartami v dňoch 11. - 14. februára v rokoch 2013 - 2015. Štúdia sa nezamerala len na objem výdavkov, ale celosvetovo skúmala aj typy výdavkov spojené so svätým Valentínom. Celkové výdavky spotrebiteľov v dňoch okolo svätého Valentína vzrástli vo všetkých regiónoch priemerne o 22 %. Výsledné dáta tiež ukázali, že mnohí ľudia radšej venujú namiesto hmotných darov zážitok. „Miesto, kde žijete, má veľký vplyv na výber darčeka alebo zážitku. Love Index spoločnosti MasterCard predstavuje obchodníkom globálne aj regionálne nák ... Zobrazit Galériu

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať