Na Valentína dávame prednosť nákupom osobne v obchodoch, nie online
Pokrok v digitálnom a online nakupovaní nespomaľuje, ale keď ide o lásku, zákazníci preferujú staré zvyky. Spoločnosť MasterCard dnes predstavila výsledky prieskumu, ktorý ukázal, že zákazníci na celom svete dávajú prednosť výberu darčeka pre svoju lásku osobne, priamo v obchodoch.
„Love Index" spoločnosti MasterCard predstavuje globálne správanie nakupujúcich vo viac ako 200 krajinách. Bol vytvorený na základe analýzy transakcií kreditnými, debetnými a predplatenými kartami v dňoch 11. - 14. februára v rokoch 2013 - 2015. Štúdia sa nezamerala len na objem výdavkov, ale celosvetovo skúmala aj typy výdavkov spojené so svätým Valentínom.
Celkové výdavky spotrebiteľov v dňoch okolo svätého Valentína vzrástli vo všetkých regiónoch priemerne o 22 %. Výsledné dáta tiež ukázali, že mnohí ľudia radšej venujú namiesto hmotných darov zážitok.
„Miesto, kde žijete, má veľký vplyv na výber darčeka alebo zážitku. Love Index spoločnosti MasterCard predstavuje obchodníkom globálne aj regionálne nák ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH