Na Vianoce sa Canon pozerá do budúcnosti
Canon v komunikácii do konca roku volí namiesto vianočnej témy blízku budúcnosť. Kampaň s názvom Nový rok. Nové príbehy_ sú spojené s predchádzajúcimi aktivitami firmy, teda s príbehmi, zachytenými a vytlačenými produktmi Canon. Vybrané produkty s darčekom a cashbackom predstaví spoločnosť Canon prostredníctvom kampane v on-line prostredí.
Videá a bannery budú zákazníkov lákať na stránku, ktorá im pomôže s výberom pravého produktu podľa ich potrieb. K výrobkom, ktoré si vyberie, môže zákazník získať zľavu formou hotovosti, cenné darčeky v podobe statívu a k tlačiarni si môže vybrať napríklad fotopapier alebo fotoalbum.
„Zavedenie celoeurópskej kampane v SR je známkou toho, že slovenský trh je v rámci celého Canonu stále viac dôležitejší,“ hovorí Eva Kučmášová, Corporate Communications & Marketing Services Manager. „Internetové prostredie je pre nás prioritou, preto celá kampaň prebieha práve na internete.“
Kampaň prebieha od 1. novembra do konca januára 2018.
...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH